Vrijwilligers:

Binnen onze parochie gemeenschap zijn vele vrijwilligers actief. We benoemen de dames van de poetsploeg en de heren die de tuin en het kerkhof onderhouden.

Dan zijn er nog de misdienaars, de lectoren en de mensen van de avondwake en niet te vergeten de mensen van de communievoorbereiding en de gezinsvieringen.

Ook ons kerkelijk zangkoor bestaat uit vrijwilligers die elk weekend de H.Mis muzikaal opluisteren.

Al met al vele mensen die naast de werkgroep onze parochie levend houden en die onmisbaar zijn in een kerkgemeenschap.

Heeft u wel eens tijd over er is altijd behoefte aan vrijwilligers bij diverse groepen.

Ook ons kerkelijk zangkoor bestaat uit vrijwilligers die regelmatig de H. Mis muzikaal opluisteren